پول زیادی برای این بازیگر دردسرساز شد!!!
نوین گستر
به وبلاگ نوین گستر خوش آمدید!

بازیگر هری پاتر نمی‌داند با پولهایش چه کار کند؟!

پول زياد براي اين بازيگر دردسر ساز شده ..!!
من واقعا"چیزی پیدا نمی کنم که بتوانم پولهایم را برای خرید آن هدر بدهم. شماباید از روپرت گرینت سئوال کنید که با پولهایش چه می کند زیرا او همه پولهایش را صرف خریدن.....
                                                         
این بازیگر ۲۲ ساله حدود ۱۰ سال نقش یک جادوگر نوجوان را بازی کرد و از این راه درآمد بسیار زیادی کسب کرد اما ظاهرا" نمی داند با این پولها چه کار کند و به همین دلیل تلاش می کند راهی برای خرج کردن پولهایش بیابد.

دانیل رادکلیف می گوید: "من واقعا"چیزی پیدا نمی کنم که بتوانم پولهایم را برای خرید آن هدر بدهم. شماباید از روپرت گرینت سئوال کنید که با پولهایش چه می کند زیرا او همه پولهایش را صرف خریدن چیزهایی می کند که همه ما وقتی ۵ ساله بودیم آرزو داشتیم بخریم."

روپرت یک ون بستنی فروشی، خوک، شتر بی کوهان و طاووس خریده است. او آرزوهای دوران کودکی اش را کاملا" برآورده کرده است . من واقعا" هیچ اتاق و فضای خالی برای شتر بی کوهان ندارم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390برچسب:هری پاتر , پول زیادی هری , هری پاتر,,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا